Ωράριο Λειτουργίας
1η |
8:15 – 9:00 |
2η |
9:00 – 9:45 |
Διάλειμμα 15 λεπτά |
|
3η |
10:00 – 10:45 |
Διάλειμμα 10 λεπτά |
|
4η |
10:55 – 11:40 |
Διάλειμμα 10 λεπτά |
|
5η |
11:50 – 12:35 |
Διάλειμμα 10 λεπτά |
|
6η |
12:45 – 13:30 |
7η |
13:30 – 14:10 |
"Χτίζοντας την Αλλαγή: Ιστορίες που επείγουν"
Υλικό για τη δράση «Χτίζοντας την Αλλαγή: Ιστορίες που επείγουν», που πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας σε συνεργασία με το Εθνικό Θέατρο
Την Τρίτη 2/2/2022 εμψυχωτές-καλλιτέχνες της Εφηβικής Σκηνής του Εθνικού Θεάτρου επισκέφτηκαν το σχολείο μας με και πραγματοποίησαν βιωματικά εργαστήρια με τους μαθητές της Β΄ Γυμνασίου. Τα θεατροπαιδαγωγικά εργαστήρια, «Χτίζοντας την Αλλαγή: Ιστορίες που Επείγουν», είναι σχεδιασμένα με βάση τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης στην Ατζέντα 2030 του Ο.Η.Ε. και στόχο έχουν να εμπνεύσουν στους νέους μια μορφή συνείδησης που θα ενισχύει το ανθρωποκεντρικό πρόσωπο της κοινωνίας μας. Το θέμα των εργαστηρίων ήταν η Κλιματική Κρίση και οι μαθητές θα δημιουργήσουν πρωτότυπα σενάρια ως αποτέλεσμα της συμμετοχής τους σε αυτά εμπνεόμενοι από το φωτογραφικό υλικό που ακολουθεί.
Πανελλήνιοι αγώνες εικονικών δικών Πρωταγόρας: σπουδαία επιτυχία του σχολείου μας
Γεμάτες με πλούσιες εμπειρίες αλλά και με μία πολύ σπουδαία επιτυχία ολοκλήρωσαν οι δύο ομάδες μαθητών του σχολείου μας την παρουσία τους στους πανελλήνιους αγώνες εικονικών δικών Πρωταγόρας. Στους αγώνες, που διοργανώθηκαν διαδικτυακά από τον εκπαιδευτικό οργανισμό afixis και στους οποίους συμμετείχαν 32 συνολικά ομάδες μαθητών από δημόσια και ιδιωτικά γυμνάσια όλης της χώρας, οι μαθητές μας επέδειξαν εξαιρετικές ικανότητες λόγου και κριτικής σκέψης επιχειρηματολογώντας με ευρηματικότητα και πάθος σε πολύ σημαντικά ζητήματα της σύγχρονης πραγματικότητας. Ενδεικτικά μερικές από τις υποθέσεις που διαπραγματεύθηκαν αφορούσαν την ελευθερία της σκέψης, τη χρήση πειραματόζωων, την ελευθερία της θρησκευτικής συνείδησης, τις αμβλώσεις. Μάλιστα η ομάδα Δικαιόπολις, αποτελούμενη από μαθητές της τρίτης γυμνασίου, κατόρθωσε να προκριθεί στην τελική φάση ανάμεσα στις 8 καλύτερες ομάδες και στη συνέχεια, ανταποκρινόμενη στις πολύ υψηλές απαιτήσεις διαγωνισμού, κατόρθωσε να καταταχθεί ανάμεσα στις 4 καλύτερες ομάδες της διοργάνωσης. Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά τα οποία στις εξαιρετικά ιδιαίτερες συνθήκες που διανύουμε αφιέρωσαν χρόνο και δυνάμεις σε μία ιδιαίτερα επίπονη προσπάθεια αναδεικνύοντας το σημαντικό ρόλο του σχολείου στις δύσκολες καταστάσεις που βιώνουμε.
Ακολουθούν τα ονόματα και οι συνθέσεις των ομάδων που συμμετείχαν στο διαγωνισμό.
Η ομάδα “Δικαιόπολις” είχε ως μέλη τον μαθητή Καφεντζή Γεώργιο και τις μαθήτριες Κωτσιώρη Λαμπρινή, Μανιού Αναστασία, Μαυρουδή Ιωάννα Χριστίνα και Σαχλά Αθανασία (όλοι/ες της Γ΄τάξης).
Η ομάδα “Νομαρχία” είχε ως μέλη τους μαθητές Αλεβιζόπουλο Δημήτριο-Γεράσιμο και Νομικό Ιωάννη και τις μαθήτριες Παναγέα Ευγενία, Παπουτσή Θεοφανία και Πλατή Αργυρή (όλοι/ες της Β΄τάξης).
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί για τη δράση αυτή του σχολείου είναι οι φιλόλογοι Αντώνης Μπόζης και Ευαγγελία Μπεχράκη.